Rok sukcesów platformy sprzedażowej Bonami.pl

Bonami – największy czeski internetowy klub zakupowy z tematycznymi kolekcjami stylowych mebli, wyszukanych dekoracji i akcesoriów z designerskim pazurem – 24 maja 2014 roku otworzył swoje podwoje dla polskich entuzjastów designu. Ostatni rok był jednak kluczowy z punktu widzenia działalności Bonami.pl. Jak wyglądają dalsze plany rozwoju serwisu? Szczegóły zdradza David Šiška, CEO Bonami.

 

W 2016 roku Bonami.pl skupiło się na sprzedaży mebli i zaczęło pomyślnie eksportować swoje produkty do Rumunii, dzięki czemu uzyskało przychody w wysokości 80 milionów złotych. Na 2017 rok Bonami.pl ma równie ambitne plany – osiągnąć 110 mln obrotu, kontynuować rozbudowę oferty produktowej, a klientom zapewnić przyjemniejsze zakupy – np. za pomocą aplikacji mobilnej. Z roku na rok e-sklep pnie się coraz wyżej i osiąga zamierzone cele.
„Jednym z głównych zadań na 2016 rok było dla nas wsparcie sprzedaży w Internecie. W tym roku udało nam się potroić sprzedaż mebli i planujemy dalszy wzrost o 150%. Najlepiej sprzedają się sofy, komody, ale również łóżka i krzesła.” – informuje David Šiška, CEO Bonami.
Bonami prowadzi działalność na terenie Polski, Czech oraz Słowacji, a od września także w Rumunii, gdzie posiada ogromny potencjał rynkowy i gotowość konsumentów, aby kupować produkty znanych projektantów. Dzięki ekspansji na inne kraje Bonami z sukcesem realizuje zamierzone plany.

 

Wzrost dotyczy nie tylko sprzedaży. „W ubiegłym roku zarejestrowaliśmy prawie milion nowych użytkowników i wzmocniliśmy siły, zatrudniając 50 nowych kolegów.” – wymienia David Šiška i dodaje – „Chcemy, aby Bonami.pl było miejscem, które dostarcza inspiracji przy urządzaniu mieszkania. Dlatego w 2016 roku zaoferowaliśmy klientom 90.000 nowych, unikalnych produktów i wprowadziliśmy ponad 500 nowych marek.“

 

„W 2017 roku planujemy dalsze znaczące rozszerzenie oferty mebli i produktów dostępnych od ręki. Planujemy także kilka zmian, które ułatwią proces zakupowy klientów. Powinna w  tym pomóc aplikacja mobilna, szybsza dostawa i kompletny redesign serwisu. ” – ujawnia plany David Šiška .

 

Bonami