Nowa akcja Lenovo Premium Care dla użytkowników laptopów Yoga

W dniu 27 sierpnia 2018 r. ruszyła akcja Lenovo Premium Care, w ramach której ultrabooki z serii Yoga zostają objęte gwarancją zwrotu 100% ceny zakupu urządzenia, jeśli czas ich naprawy przekroczy 5 dni.

Lenovo to jeden z największych dostawców komputerów na świecie, a ich produkty należą od wielu lat do najchętniej kupowanych także w Polsce. Wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów, firma uruchamia program Premium Care dla swojej flagowej linii laptopów Yoga, a więc najbardziej mobilnych rozwiązań w ofercie firmy.

Klienci nabywający sprzęt Lenovo z serii Yoga do dnia 31 grudnia 2019 r. otrzymują gwarancję zwrotu ceny zakupu, jeśli urządzenie nie zostanie naprawione w trakcie 5 dni. Po tym okresie konsumenci mogą liczyć na odszkodowanie w wysokości 100% ceny zakupu oraz naprawiony sprzęt. Akcją objęte są laptopy konwertowalne Yoga zaczynając od serii 500, a kończąc na najnowszych modelach, tj. Yoga 920, 730 czy 530.

Aby móc skorzystać z oferty Lenovo Premium Care należy zarejestrować zakup na stronie www.lenovopremiumcare.pl w ciągu 30 dni od daty dokonania zakupu.

Celem naszej akcji jest zapewnienie jeszcze większego komfortu i bezpieczeństwa zakupu laptopów Yoga, które należą do najpopularniejszych produktów konsumenckich w Polsce. Objęcie akcją całej linii urządzeń od modelu 500 daje naszym klientom szerokie możliwości wyboru sprawdzonych konwertowalnych laptopów. Wierzymy, że akcja Premium Care spotka się z pozytywnym przyjęciem i będziemy mogli rozwijać ją dalej – komentuje Alicja Klemendorf, Marketing Manager Lenovo Polska.

Zlokalizowany we Wrocławiu serwis Lenovo kilka miesięcy temu przeszedł gruntową restrukturyzację, w wyniku której doszło do znaczących zmian m.in. w łańcuchu dostaw części zamiennych. Obecnie zdecydowana większość podzespołów znajduje się na miejscu w serwisie. Oprócz tego zwiększono poziom i liczbę wykwalifikowanych konsultantów technicznych. Poprawie uległa również obsługa call centre, w efekcie czego aż 30% usterek zgłaszanych przez klientów rozwiązywanych jest w trakcie rozmowy telefonicznej.

Dzięki wspominanym usprawnieniom, serwis urządzeń konsumenckich zajmuje w większości przypadków nie więcej jak 5 dni roboczych w systemie door-to-door. Wprowadzone zmiany mają również odzwierciedlenie w ocenie przyznawanej przez klientów. W przeprowadzonej ankiecie ocenili oni czas realizacji naprawy przez serwis na poziomie 8.7/10.

Akcją promocyjną objęte są laptopy Lenovo Yoga serii 500, 700 oraz 900:

Yoga 500, Yoga 510, Yoga 520, Yoga 530

Yoga 700, Yoga 710, Yoga 720, Yoga 730

Yoga 900, Yoga 900s, Yoga 910, Yoga 920

 

Lenovo Premium Care

 

Andrzej

Administrator serwisu.

3 myśli na temat “Nowa akcja Lenovo Premium Care dla użytkowników laptopów Yoga

  • 7 września 2018 o 19:42
    Permalink

    I kolejny dowód na to, zę lenovo podąża za potrzebami klientów. Mnie zdecydowanie ta akcja zachęca do kupowania produktów tej firmy

    Odpowiedz
  • 15 września 2018 o 19:19
    Permalink

    No fakt, pomysł naprawdę fajny i z tego co wiem, dość innowacyjny:)

    Odpowiedz
  • 19 września 2018 o 20:39
    Permalink

    Super, że tak duża firma jak Lenovo wpadła na taki pomysł! 5 dni to krótki okres na naprawę, więc myślę że wiele osób się przekona do marki 🙂 to dodatkowy argument za kupnem ich sprzętu!

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.